Brandhacking Stef Verbeeck
Paperback
ISBN 978-94-6337-251-0
€ 30,00
incl. BTW

Beschikbaarheid: In productie

Geplande publicatiedatum: 29 jan. 2020


Korte inhoud

Details

Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.

Met Brandhacking maakt merkstrateeg Stef Verbeeck je wegwijs in zeven manieren om je merk onmisbaar te maken, ook zonder te vervallen in hip jargon en het uitgeven van fortuinen aan marketingcampagnes. Hij legt de methodes bloot die succesvolle merken gebruiken om het hart van hun doelgroepen te veroveren en biedt inzichten in de concrete acties die je met je merk kunt ondernemen om je plaats in de markt te verzekeren. Je ontdekt onder andere hoe klantcentriciteit, merkbeleving, brand purpose en inspelen op emotionele triggers merken iconisch maakt. Het boek is rijkelijk voorzien van praktijkcases, tastbare voorbeelden en innovatieve oplossingen voor de hedendaagse strategische uitdagingen waarmee elk merk te maken heeft.

Brandhacking is een pleidooi om je merk te herwaarderen als je belangrijkste strategische asset en tegelijk een praktische leidraad bij het doeltreffend investeren in interacties met je doelpubliek.

Over de auteur

Over de auteur

Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren auteur en veelgevraagd keynotespreker omtrent branding en klantbeleving.

Details

Extra informatie

Auteur(s)Stef Verbeeck
IllustratorNee
ISBN978-94-6337-251-0
Cover typePaperback
Formaat16 x 24
Aantal pagina's240
Geplande publicatiedatum29 jan. 2020
Koop online bij: Standaard Boekhandel

 

Copyright © 2019 - Pelckmans Pro maakt deel uit van Pelckmans uitgevers.Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies