Community marketing

Stephanie Duval, Nele Pieters
Paperback
ISBN 978-94-6337-118-6
Community marketing Stephanie Duval, Nele Pieters
Paperback
ISBN 978-94-6337-118-6
€ 29,99
incl. BTW

Beschikbaarheid: Leverbaar

- +
OF
Korte inhoud

Details

Neen, community marketing is niet ‘the next thing’ na influencer- of content-marketing. Community marketing gaat net terug naar de basis. Traditioneel doen bedrijven hun uiterste best om de consument te overtuigen met een boodschap die ‘harder, better, faster, stronger’ is. Stephanie Duval en Nele Pieters laten zien dat het centraal zetten van de consument en zijn community veel dieper doordringt tot de kern van het verhaal. En dat op alle niveaus binnen het bedrijf.

Op heldere wijze tonen de auteurs dat community marketing geen zoveelste hip laagje is dat over een bedrijfsstrategie kan worden gelegd. Het is een gedurfde nieuwe kijk op marketing vandaag, waarin technologie ondergeschikt is aan strategisch inzicht en in dienst staat van geloofwaardige en krachtige storytelling.

Met Community marketing richten Stephanie Duval en Nele Pieters zicht tot bedrijfsleiders en marketeers die intuïtief aanvoelen dat marketing terug nood heeft aan eenvoud en in vraag durven stellen of de consument (nog) zit te wachten op hun boodschap. Aan de hand van inspirerende voorbeelden en een helder denkkader zetten ze je op weg om anders naar je bedrijf en marketingstrategie te kijken.

Over de auteurs

Over de auteurs

Stephanie Duval studeerde literatuur en journalistiek. Vanuit haar ervaring als journalist, hoofdredacteur en blogger binnen de lifestylewereld, evolueerde ze tot content marketing consultant bij merken als Alpro en Connections.


Nele Pieters studeerde af als handelsingenieur. Vanuit haar positie als marketing manager bij Procter&Gamble zette ze de stap naar consulting, waarbij ze zich specialiseerde in customer experience.


Na enkele jaren via hun eigen marketingadviesbureau de methodologie van community marketing te hebben uitgetest, sloegen Stephanie en Nele de handen in elkaar met storytelling agency Hotel Hungaria om samen een nieuwe beweging op gang te trekken binnen het bestaande marketinglandschap.

Details

Extra informatie

Auteur(s)Nele Pieters, Stephanie Duval
IllustratorNee
ISBN978-94-6337-118-6
Cover typePaperback
FormaatNee
Aantal pagina's176
Publicatiedatum6 jun. 2018
Koop online bij: Bol.com, Standaard Boekhandel

 

Copyright © 2018 - Pelckmans Pro maakt deel uit van Pelckmans uitgevers.
Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies