The silver ones Filip Lemaitre
Paperback
ISBN 978-94-6337-121-6
€ 29,99
incl. BTW

Beschikbaarheid: In productie


Korte inhoud

Details

Vijftigers en zestigers eisen vandaag een bijzondere plaats op in de marketing. Ze vormen een niet te verwaarlozen groep consumenten waartoe één op vier Belgen en Nederlanders behoort.

Ze zijn de eerste generatie die opgroeide met popcultuur en een tv. De helft van hen nog aan de slag, de rest genietend van la vida señora. Ze voelen zich als dertigers met extra jaren ervaring op de teller. Ondanks een rug of knie die af en toe protesteert en een bloeddruk aan de hoge kant, staat hun geluksbarometer op mooi weer. De kinderen het huis uit, de hypotheek afbetaald en aan het einde van de maand nog wat centen op de rekening. Het was ooit anders. Arm leven om rijk te sterven geldt niet langer voor deze generatie vijftigers en zestigers.

Hoewel de maatschappelijke impact van de vergrijzing onmiskenbaar is, biedt diezelfde vergrijzing de economie ook een heleboel kansen.

Dit boek brengt het verhaal van de nieuwe vijftiger en zestiger, en bij uitbreiding zelfs zeventiger, met de levensstijl, het consumentengedrag, de noden en verwachtingen die deze nieuwe levensfase met zich meebrengt. Onmisbaar voor wie de babyboomer en de eerste generatie X’er wil bereiken met zijn marketing- en communicatieconcepten.

Over de auteur

Over de auteur

Filip Lemaitre, volbloed babyboomer, startte in 2017 met The Silver Ones, een research en consulting platform met een focus op 50+ marketing en communicatie. Hij geeft lezingen, adviseert en inspireert bedrijven.

Details

Extra informatie

Auteur(s)Filip Lemaitre
IllustratorNee
ISBN978-94-6337-121-6
Gewicht1g
Cover typePaperback
Formaat15 X 23
Aantal pagina's220
Geplande publicatiedatum15 apr. 2018

 

Copyright © 2017 - Pelckmans Pro maakt deel uit van Pelckmans uitgevers.
Algemene voorwaarden | Privacy & Cookies